Menu Zavrieť

Zrýchlite vybavenie návštev na recepcii

Návštevy

Zbavte sa ručne písaných zošitov a papierových priepustiek. Samoregistračný kiosk zjednoduší strážnej službe prácu, funguje automaticky a v súlade s GDPR.

  • Rýchle vybavenie návštev na recepcii či vrátnici
  • Zjednodušenie pre opakované návštevy
  • Bezobslužná recepcia
  • Úspora a zjednodušenie práce strážnej službe
  • Plastové ID karty miesto zápisov do zošitov
  • BOZP inštruktáže
  • Automatická evidencia školení
  • Automatická správa dát podľa GDPR

Profesionalizujte svoju recepciu

Vyriešime vám na kľúč prevádzku recepcie, osobné či nákladné vrátnice.

  • Zdigitalizujeme papierovú dokumentáciu spojenú s inštruktážami návštevníkov.
  • Zjednodušíme a spresníme činnosť pracovníkov strážnej služby.
  • Zavedieme možnosť objednania návštevy vopred a odoslanie e-mailových pozvánok.
  • Zavedieme náhodné kontroly osôb a ukladanie výsledkov testov.
  • Integrujeme načítanie digitálnych COVID certifikátov ako súčasť registrácie návštevníka pre preukázanie očkovania či testov.

RIADENIE ŠKOLENÍ – vďaka modulu Dochádzky dokážete jednoducho riadiť BOZP inštruktáž a iné odborné školenia pre externých dodávateľov.

JEDNORAZOVÉ VSTUPY A POVOLENIA – dochádzkový systém Aktion vám pomôže rozlíšiť jednorazové vstupy od dlhodobých pobytov a dokáže vydávať platné pracovné povolenie pre dodávateľov.

Rýchly dopyt

    Počet zamestnancov

    Vaše meno (povinné)

    Mesto, obec (povinné)

    Váš telefón (povinné)

    Váš email (povinné)

    Mám záujem o :

    Vaša správa


    Call Now Button