
Návštevy
Zbavte sa ručne písaných zošitov a papierových priepustiek. Samoregistračný kiosk zjednoduší strážnej službe prácu, funguje automaticky a v súlade s GDPR.
- Rýchle vybavenie návštev na recepcii či vrátnici
- Zjednodušenie pre opakované návštevy
- Bezobslužná recepcia
- Úspora a zjednodušenie práce strážnej službe
- Plastové ID karty miesto zápisov do zošitov
- BOZP inštruktáže
- Automatická evidencia školení
- Automatická správa dát podľa GDPR
Profesionalizujte svoju recepciu
Vyriešime vám na kľúč prevádzku recepcie, osobné či nákladné vrátnice.
- Zdigitalizujeme papierovú dokumentáciu spojenú s inštruktážami návštevníkov.
- Zjednodušíme a spresníme činnosť pracovníkov strážnej služby.
- Zavedieme možnosť objednania návštevy vopred a odoslanie e-mailových pozvánok.
- Zavedieme náhodné kontroly osôb a ukladanie výsledkov testov.
- Integrujeme načítanie digitálnych COVID certifikátov ako súčasť registrácie návštevníka pre preukázanie očkovania či testov.
RIADENIE ŠKOLENÍ – vďaka modulu Dochádzky dokážete jednoducho riadiť BOZP inštruktáž a iné odborné školenia pre externých dodávateľov.
JEDNORAZOVÉ VSTUPY A POVOLENIA – dochádzkový systém Aktion vám pomôže rozlíšiť jednorazové vstupy od dlhodobých pobytov a dokáže vydávať platné pracovné povolenie pre dodávateľov.