objednávanie a výdaj stravy

Jednoduché objednávanie a výdaj stravy
Automatizované objednávanie a výdaj obedov či večerí v podnikových stravovacích prevádzkach. Bezhotovostné platby zamestnaneckou kartou.
- Moderný spôsob objednávania stravy z jedálničkov cez web či mobil
- Náhrada stravných lístkov a platieb v hotovosti
- Vhodné pri dovozu stravy od externých dodávateľov
- Prepojenie s dochádzkovým systémom pre výpočet nárokov na príspevky
- Burza jedál vrátane možnosti prevzatia od kolegov
- Zníženie nákladov za administráciu prevádzky
Stravovací modul Aktion
- Určený k riadeniu, objednávaniu a výdaju stravy vo firemných jedálňach, administratívnych prevádzkach, školách a ďalších stravovacích zariadeniach.
- Zabezpečuje vyúčtovanie stravy a v spojení s mesačným výkazom dochádzky umožňuje prehľadne kontrolovať nároky na príspevky stravy podľa odpracovanej doby.
- Možnosť nastavenia nákladov, predajných cien jedál a rôznych parametrov jednotlivých pokrmov (napr. zloženie pokrmu, alergény ai.).
- Objednávanie pohodlne cez web aj mobilnú aplikáciu.